maanantai 2. toukokuuta 2016

SUPERSIMPPELI PÄIVÄNPELASTAJA

Iltapäivät ovat usein haasteellisia pitkäksi venyvästä ateriavälistä johtuen. Minulla ainakin käy yleensä niin, että lounaan ja illallisen väliin jää aivan liian monta tuntia, joiden aikana juon vain vettä. Ongelma minulla on se, että nälkä ei yleensä vaivaa siinä vaiheessa kun olen vielä töissä ja olen vähän huono syömään vain koska "täytyy". Olen jo jonkin aikaa miettinyt, että pitäisi muistaa ottaa eväiden lisäksi matkaan smoothie ja hörpätä se ennen kotiinlähtöä. Yhdessä vaiheessa muistin tämän tehdä ja minulla se ainakin toimii - smoothiet ovat niin hyviä, että niiden juomiseen ei tarvita nälkää :)

Olenkin jo aikaisemmin kirjoittanut, että minun tapauksessani smoothie tarkoittaa aina pelkistä hedelmistä ja marjoista tehtyä juomaa. Tuohon iltapäivällä nautittavaan voisi tietenkin sekoittaa mukaan jotain proteiinijauhetta, niin nälkää pitävä vaikutus olisi vielä parempi.

Nappasin tänä aamuna inspirations-blogista ihan supersimppelin ohjeen. En ole yleensä laittanut mitään melonia smoothieiden joukkoon, jotenkin ne minun mielestäni dominoivat muita makuja liikaa (mikä on vähän outoa, koska eivät itsessään maistu juuri miltään). Tätä päätin kuitenkin kokeilla ja kyllä kannatti. Surautin vesimelonia ja mansikoita aamulla sekaisin, otin pullon mukaan ja join herkun iltapäivällä ennen kotiin lähtöä! Yhdistelmästä tuli ihanan reipas ja energinen olo, suosittelen!


Vielä viikko, sitten elämä taas normalisoituu ja pääsen takaisin hellan ja blogin ääreen. Ihanaa alkanutta toukokuuta kaikille, toivottavasti teillä oli kiva vappu!

Emma <3

2 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä, tätä versiota täytyykin kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli tosi hyvää :) Jännä maku; ei maistu mansikalta eikä melonilta, vaan niistä syntyy ihan oma makunsa. Tykkäsin niin paljon, että tein tänäänkin mukaan samanlaisen :)

      Poista

Kiva kun kävit :) Kiitos kun jätät kommenttisi!